Annons:
Etikettbook-of-shadows
Läst 2394 ggr
Wedni
7/10/13, 9:46 PM

BOS

Hur skriver ni era BOS, skriver ni för hand eller digitalt, har ni mycket bilder mm??

Annons:
Ceriadwen
7/10/13, 11:47 PM
#1

Jag gör på olika vis… Egentligen skulle jag räkna min blogg om wicca som en del av min BoS, för det är ett ställe där jag kan se en utveckling och spåra mina tankar och handlingar bakåt. De ritualer jag skapar bearbetar jag på datorn, skriver ut och har i en speciell pärm. Det jag skriver för hand är oftast upplevelser av meditationer, idéer rörande min tro, eller en form av inspirerat skrivande som jag ibland gör vid sabbater och esbats. Ibland tecknar jag i boken eller sätter in bilder jag gillar på gudomar jag arbetar med.

scheindel
7/11/13, 1:50 PM
#2

för hand och nästan inga bilder. 

ibland använder jag datorn för utkast som lätt kan redigeras och bearbetas så att texten blir så bra som möjligt innan jag skriver in den för hand.



BabyDragon
7/11/13, 9:02 PM
#3

För hand. Har provat digitalt men det blir så otroligt mycket mer intimt med handskrivet =)

Har dock en hel del bilder på datorn.

ThreeStars
7/14/13, 3:28 PM
#4

Jag gör som #2 Jag skriver en kladd på datorn så jag kan få texten att bli det bästa, sedan skriver jag in det för hand i min bok :)

Sommarek
7/14/13, 6:57 PM
#5

Jag gillar att skriva för hand; det ger en mer gammeldags och mysig känsla, tycker jag.  :)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Elena-Maria
7/30/13, 5:43 PM
#6

Skriver på dator. Tänkte skriva för hand men det blev inte så mycket gjort på det viset… Har inte så snygg handstil heller. Printar ut och sätter i en dekorerad pärm. Just nu finns några handskrivna sidor. De får nog stanna, känner inte att min BoS måste vara "perfekt". Den ska ju ändå spegla mej som person.

Fred och god växt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: