Annons:
Etikettsajten
Läst 1319 ggr
Sommarek
2015-09-30 13:26

Kanske ny medis?

Jag funderar på om vi kanske inte skulle ha en eller ett par extra Medarbetare på sajten? Inget illa ment, men det är inte ofta vi ser dig här, Silent_Hill, och NeonNea har vad jag vet inte varit inloggad här på runt fyra månader. Alla kan såklart inte vara tillgängliga alltid, men om man var ett litet gäng så hade det varit lättare att se till att i alla fall en av dessa var hyfsat aktiv.   ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
BabyDragon
2015-09-30 13:33
#1

The more the merrier? ;)

Sommarek
2015-09-30 13:38
#2

Nja, kanske mer som "the more the more present".  ;)
Jag vet faktiskt inte hur många medisar här är; de två jag nämnde ovan är de enda jag vet om.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Silent_Hill
2015-09-30 16:46
#3

Jag tar gärna emot fler Medarbetare. Är man intresserad är det bara att höra av sig 🙂 Jag har annonserat ut om fler Medarbetare tidigare men då var intresset väldigt svalt.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Sommarek
2015-10-01 08:28
#4

Någon påpekade lite snällt för mig igår att man ska följa upp det man säger…  🤐

Så hur "yeah right" det än låter när jag säger att det inte var tanken med mitt inlägg, så provar jag gärna på att vara medis. Jag är online en del eftersom jag pendlar ganska mycket. Jag har visserligen anti-internet-perioder som alla andra, men om du tror att du kan använda mig till något så shoot.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Silent_Hill
2015-10-01 11:27
#5

#4 Det kan ju bara bli bättre så visst får du prova. Jag har lagt till dig som medarbetare 🙂

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Sommarek
2015-10-01 12:49
#6

#5 Haha, så illa är det väl inte?  ;)
Men tack. Och förlåt på förhand till alla berörda.  :p

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: