Annons:
Etikettritualer-formler-och-cirklar
Läst 1258 ggr
BabyDragon
6/20/16, 12:39 AM

Laddning av objekt

Hej

Det var ett tag sen =) Har en fråga om hur NI ser på en sak. Har renat och laddat objekt (inte bara men framförallt med fullmåneljus) och har varit mycket nöjd med resultaten. Nu har jag ett objekt som jag skulle vilja ladda under flera cykler (flera fullmånar) innan syftet släpps lös och undrar vad ni tror. Kan ett objekt hålla energin mellan månarna eller tror ni att de kan läcka ut om de inte används? 

Vet inte om det kommer att göra någon skillnad att ladda den med mer men tänkte testa iaf =)

Hoppas ni har en bra sommar.

Annons:
Sommarek
6/20/16, 8:31 AM
#1

Jag tror inte det är något problem; som med så mycket annat är det dina avsikter som är avgörande, men lägg objektet ifråga i en svart påse medan du väntar om det bekymrar dig.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

scheindel
6/20/16, 9:37 AM
#2

jag tänkte precis som Sommarek, att om du förvarar den på ett speciellt sätt med just avsikten att kraften ska bevaras borde det inte vara några problem. jag tänkte också spontant på svart påse men du kan säkert lika gärna välja något annars så länge det känns rätt.



BabyDragon
6/20/16, 8:36 PM
#3

Tack för svaret, jag vet inte varför men kände att det behövdes någonting mer än avsikten. Tack för en bra och enkel ide =)

Sommarek
6/21/16, 8:26 AM
#4

#3 Ofta är det inte så krångligt som man själv gör det.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: