Annons:
Etikettritualer-formler-och-cirklar
Läst 1195 ggr
mmillann
2017-04-04 11:30

onda väsen

Hej. De e så att onda andar/väsen är på en bekants syster och försöker bita henne och tar på henne överallt och hotar henne och familjen. Försöker övertala henne saker. Behöver tips på skyddsformler så fort som möjligt. Eller sidor som innehåller occult / wicca, svart å vit magi.

Annons:
kim1980
2017-04-04 12:13
#1

Låter som medium fall. Själv är jag bekväm med det övernaturliga . Hitt tills har jag kunnat hantera det. Har aldrig vart rädd el o bekväm med andar väsen. Nån en staka har vart mindre snäll. Men vet vem är. Den var så när personen levde. Hur som så tror jag på all sorts väsen.

Sommarek
2017-04-04 12:25
#2

Hur vet ni att det handlar om väsen, och vet ni i så fall vilka? Har ni uteslutit andra orsaker, som psykologiska och neurologiska, till exempel?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

mmillann
2017-04-04 12:47
#3

Hon vet ju skillnad på andarna. Och de är mörka väsen som vill henne illa. Min pojkvän känner av andar och kunde känna av dem. Så de bör inte vara psykiska problem. Att namnge andarna kan vi inte men troligtvis är de demoner.

kim1980
2017-04-04 12:54
#4

#3 jag tror dig. Många har svårt sätta sig in i andras fall. Men är inget man ska mixtra med själv. Jag har aldrig mixtrat själv. Utan lär mig hantera det.. Men hade inte klarat av det. Då hade anlitat medium .

Sommarek
2017-04-04 13:14
#5

#4 Det har inget med empatiproblem att göra, utan att man helt enkelt ska veta vad man sysslar med. Tror man att rökelse och kristaller hjälper en person och det sedan visar sig att hen har diabetes eller PTSD så har man gjort mer skada än hjälp.

TS, gör en sökning inne på Häxor iFokus, så lär du hitta en del användbart. Men som #4 säger, man ska inte dabba i det själv om inte man vet vad man gör.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

mmillann
2017-04-04 13:16
#6

Det kommer nya till och från och det är många andar vi pratar om därför jag skulle vilja ha en länk till en bra sida med skyddande spells så hon kan lägga dom över sin tomt samt sig själv för att förhoppningsvis lämna dom i kylan samt medium är bokat men tänkte skyddade formler ett steg i rättriktning tills dess.

Annons:
Sommarek
2017-04-04 13:23
#7

#6 Se mitt inlägg ovan för var du kan hitta hjälp. Wicca är en religion, och det är inte säkert att folk här inne sysslar med det som du behöver hjälp med.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

kim1980
2017-04-04 13:37
#8

#5 Jag bara är själv känslig med försöka hitta normal förklaring. Det kan göra mer skada en nytta för vissa. Och att jag kan känna att dem behöver stöd.. Nä jag har ej mixtrat . Jag är bekväm i det här ämnet liksom. Är född sån . Där i mot har tänkt gå i kurs för träffa likasinnade. Men har inte råd just nu. Har respekt med försöka själv . Allt kommer naturligt in till mitt innre. Man kan säkert lära sig gjorda sig. Men jag vill hällst gå i kurs . Jag är medveten om att det är farligt mixtra själv. Det tar i mot försöka själv. Det som kan hjälpa är havssalts bad det renar. Och salvia har jag kört det funka.

Sommarek
2017-04-04 14:23
#9

#8 Det gör också oerhörd skada om man bara tror rakt av på vad en främmande människa skriver på nätet, utan att veta vad de vet eller kan. Jag säger inte att TS är en sådan, men det finns många anledningar till att man kan tro sig ha med onda andar att göra, såsom att man inte själv vill ta ansvar för sina problem (det är lättare att skylla på att man är "förhäxad") eller att man tror man är tuff eller speciell som pysslar med sådant. Utan att veta kan, och ska, man inte ge råd.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

kim1980
2017-04-04 14:29
#10

Det såna råd som övernaturliga sidan ger här inne. Till folk . Jag hade blivit mer sjuk med såna orsak. Som du nämner. Många gör det tyvärr. Vilket många ger upp tror dem är ensam med känna som dem gör..

mmillann
2017-04-04 14:30
#11

Tack för hjälpen inser att det är nog bättre att fråga på Häxor i fokus.

kim1980
2017-04-04 14:51
#12

# 11 hur som finns det mycket man kan göra. Men det bästa är gå i kurs i stället tycker jag . För bästa sett bli förstådd tycker jag.. Lycka till i alla fall.

Upp till toppen
Annons: