Annons:
Etikettefterlysningar-andra-wiccaner-covens
Läst 968 ggr
Ciaras
2018-03-06 16:36

Intervju i Stockholm

Hejsan allihopa! Jag och två kompisar går på Kungsholmens gymnasium och just nu håller vi på med ett kort projekt om nya religiösa rörelser, där vi bestämt oss för att fördjupa oss i Wicca. Vi har försökt få tag i några covens runt Stockholm men inte fått något svar. Så om någon wiccan här skulle kunna tänkas träffa oss någon gång den här veckan (eller i början av nästa vecka) över en fika för en kort intervju skulle det vara jättebra. Annars om någon har bra tips på t.ex. butiker som säljer Wicca grejer skulle det också vara till stor hjälp. Tack på förhand!

Annons:
Sommarek
2018-03-07 15:07
#1

Hej! Har ni Facebook kan ni även lägga ut frågan i gruppen "Wicca i Sverige", tror där finns rätt många från Stockholm där.  

Har ni varit kontakt med alla dessa? http://wicca.se/coven/

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Ciaras
2018-03-07 15:59
#2

#1 Hej! Vi har mejlat alla i Stockholmsområdet men inte fått något svar. Det börjar bli lite bråttom eftersom uppgiften ska in nästa vecka (det var bara en kort uppgift). Men jag och en av mina kompisar är jätteintresserade av Wicca ändå så vi vill verkligen träffa någon. Tack för tipset, vi kan kolla upp det där med Facebook oxå!

Upp till toppen
Annons: