Annons:
Etikettritualer-formler-och-cirklar
Läst 949 ggr
esoteran
2018-04-01 19:48

Pendel, energier...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är intresserad och nyfiken på er som arbetar med pendelns energier. Den samarbetar inte så mycket med mig. Hur gör du? tips och hjälp mottages gärna. Diskussioner visst, de är välkomna med. Jag gjorde /målade denna tavla för att det skulle kunna bli mer konkret, den är inte färdiggjord, tänkte ha pendeln som hjälp för att göra den klar, men inte kommit så långt än.!!

Annons:
Sommarek
2018-04-05 08:35
#1

När du säger att den inte samarbetar, menar du då att den inte visar dig något, eller känns det olustigt att använda den, eller vad händer?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Tant Grön
2018-04-05 22:43
#2

Har inte hållit på så mycket med pendel, och det var länge sedan. Men jag tycker att du kunde prova att testa med en annan pendel.
Min först pendel gjorde jag av en liten mutter och ett snöre. Den funkade mycket bra. Senare köpte jag en fin pendel gjord av bergskristall men den funkade inte alls, så jag tröttnade.

BabyDragon
2018-04-07 13:08
#3

Tog lång tid för mig innan min började samarbeta med. Men jag var envis och försökte ofta. ibland gick jag bara och höll i den. Till slut så gick det bättre =) Hoppas det löser sig

Upp till toppen
Annons: