Annons:
Etikettallmänt
Läst 1188 ggr
Shadowone
4/17/18, 11:24 PM

Viktig fråga.

Hej. Somliga av er vet redan vem jag är. Men ni som inte vet vem jag är. Er vill jag också säga: Jag är en ung person som har varit intresserad av healing sedan jag var 20år. Jag började upptäcka redan vid 23 års åldern upptäcka min healing förmåga, efter en arbetsinterviu där jag nekades till jobb. Jag ilsknadde till inners inne i mig och la handen på min smärta på låren. Under dess tid. Har jag övat och övat. Själv skulle jag säga att det går nån gnutta bra. Men jag har mycket att lära mig. Därför behöver jag hjälp av en proffshealer som kan hjälpa mig. Innerst inne är jag negativ. Men är också positiv. Men jag har en mörk hjärta och är knappt ren i hjärtat. Men jag är inte elak om det är något ni undrar.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Annons:
Sommarek
4/18/18, 8:29 AM
#1

Vad är din fråga? Om du letar efter en erfaren helare som kan hjälpa dig (det är i alla fall så jag läser ditt inlägg) är det kanske bra att ha det i titeln, så folk ser med det samma vad du letar efter.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

fridelfina
6/30/18, 11:11 PM
#2

Finns ju en sajt här som heter just Healing, kanske bättre ställa din fråga där? Eller har du kanske redan hittat dit, det var ju ett tag sen du skrev…

 
 

Upp till toppen
Annons: