Annons:
Etikettefterlysningar-andra-wiccaner-covens
Läst 747 ggr
Lorniana
9/26/18, 12:20 PM

Mentor? Eller bara någon att prata med!

Hej! 

Jag eftersöker någon att prata och diskutera Wicca med. Det är ett ämne som är väldigt personligt för mig, det är inget jag direkt har pratat med någon om under flera år. Jag har läst och läst, tänkt, funderat men aldrig riktigt agerat. Det känner jag mig redo för nu. 

Men det är ju en djungel! Och jag har tyvärr en tendens att ställa väldigt höga krav på mig själv, jag förväntar mig att jag ska klara av allt perfekt och veta allt från början, även om jag rent logiskt sett förstår att det inte fungerar. Det hade varit guld värt att ha någon att bolla med, gärna någon som kan och har utövat lite längre, men det kan lika gärna vara någon som också påbörjat sin resa så kanske vi kan resa tillsammans! 

Jag bor i Malmö och studerar i Lund, självklart inget måste att kunna ses IRL, men det hade varit roligt. 

Om det låter som något du skulle tycka vore roligt så hör av dig! 

Blessed be!

Annons:
Sommarek
9/26/18, 1:18 PM
#1

Hej! Vad trevligt med fler Skåningar! Jag hjälper själv till att driva ett litet coven i området omkring Malmö, och vi har ibland öppna ritualer och träffar. Håll koll på vår Facebook-sida, så ser du när vi har något som är öppet för allmänheten. Det finns även en grupp för hedningar och hedniska träffar i Skåne på FB, så har du FB-konto så gå gärna med i båda. På så vis kan du lära känna folk att bolla tankar och idéer med.  :)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: