Annons:
Etikettallmänt
Läst 1037 ggr
glittermane
8/8/19, 11:29 AM

Ny inom wicca söker vänner :)

Hej! Jag är ny, inte invigd wiccan men jag har hållt på med magi och månritualer ett tag. Jag kom över en bok om Wicca och kände genom allt jag läste att "det här är ju jag/så här tror jag redan!" Har även fått höra att jag var en hednisk häxa i ett tidigare liv. I alla fall så har jag inga vänner att utöva magi med eller som sysslar med det själva och hade gärna velat haft kontakt med er som gör det! Genom att bara följa varandra på Instagram, skriva eller om ni bor i Värmland ses jag gärna! Så finns det några sociala Häxor / wiccaner? :) Om ni vill ha/ ge Instagram eller Facebook skriv till fredwicca@hotmail.com då jag inte vill ge ut den offentligt.

Annons:
Sommarek
8/8/19, 2:55 PM
#1

Välkommen! Nu vet jag inte var i Värmland du bor, men det finns ett pubmoot i Karlstad där du kanske kan träffa lite folk. Om inte annat kanske den ansvarige kan tipsa dig om andra wiccaner i närheten, kolla med henne på annalun[at]gmail.com!

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

glittermane
8/8/19, 8:28 PM
#2

Pubmoot vad är detta för något? :)

Veronica 74
8/10/19, 6:42 PM
#3

Hej Mitt namn är Veronica är ny i denna grupp och skulle vara tacksam om jag kunde hitta vänner som delar samma intresse

Sommarek
8/10/19, 9:57 PM
#4

#2 Det är möten som brukar ske på pubar runt om i landet. Det kan lika gärna vara en fikaträff också, men det är ofta pubar eftersom det finns bra plats och man kan droppa in.

#3 Hej Veronica, vart i världen finns du?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Iggevisse
10/6/19, 4:36 PM
#5

Hej. Jag heter Björn och är med intresserad av att lära känna fler med samma intressen

Onn
10/16/19, 4:20 PM
#6

Här är en lista på de pubträffar som för närvarande (förhoppningsvis) är aktiva i Sverige: http://wicca.nu/pubmoot.html

Annons:
Pzycholix
11/25/19, 2:25 PM
#7

Folk som vill får gärna följa mig på Instagram :) Heter Pzycholix där

Upp till toppen
Annons: