reflektion om er dolda grupp
Skrivs det mycket i er dolda grupp? Det är ju inte så vansinnigt mycket aktivitet på er sajt annars. Många av de som hojta "jag vill vara med" ser jag aldrig skriva "vanliga" inlägg som är offentliga.
Nej det är ganska tyst i den med tyvärr.
Aktivitet på alla forum går upp och ner; de flesta som anmäler sitt intresse har säkert tänkt sig att skriva mera och vara aktiva, men ibland kommer livet helt enkelt i vägen.
Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Ok, kallar mig ju inte wiccan men har nog ändå mycket gemensam livssyn, är dock inte så rituell som jag uppfattar Wicca vara. Att vara med i er dolda grupp har inte känts inte rätt pga detta. Tänkte att tystnaden i öppna grupperna kanske berodde på ert vilda "prat" i er dolda grupp. :-)
Haha, jag älskar din kommentar: "ert vilda ´prat´ i er dolda grupp". :)
Även på Facebookgruppen: Svenska wicca är det ganska dött just nu, eller iaf. de senaste tre veckorna. Men som Sommarek skrev, det går upp och når, ibland är det massor av diskussioner och ibland mer torka. Nu är det väl torrperiod, kanske för att folk är ute i naturen?

;-)
Tror att många tror att det finns snaskiga inlägg i den dolda gruppen, inte bara en presentationstråd ;)