Wicca iFokus

Wicca

Etiketterallmäntefterlysningar-andra-wiccaner-covensallmänt-om-wiccapersonligt
Läst 62 ggr
[aznor]
2023-02-08 00:31
0

Har du en karta? Jag är lite lost..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Vart ska jag börja.. Först och främst behöver jag din hjälp - du kanske har precis de svaren som jag letar efter.

Har du någonsin känt som jag? Att du vet exakt när det är fullmåne utan att kolla i kalendern eller titta upp på himmelen, men bara för att du känner att något är annorlunda i natt.
Kanske hade du en dröm och bara några dagar efter så händer det du drömde om.
Kanske träffar du en person och när du är nära personen känner du dig svag sen, få dagar efter, blir personen allvarligt sjuk.
Kanske träffar du ofta folk som tar din energi, eller kanske tvärtom.

Jag har otroligt många exemplar som ovan - vad betyder dessa upplevelser? Jag frågor mig själv ofta detta, och jag känner mig ärlig talat lite lost.

Jag hoppas detta är rätt forum. Jag söker dig som vill berätta för mig vad du gör när ”sånt händer”, hur du levar som en del av vår/detta universum. Jag känner att tiden är inne för mig att förstå vad jag hela livet har missat. Det är verkligen (!!) på tiden.

Ta gärna kontakt till mig om du känner för det - lita på din känsla som jag gör nu.

Hoppas vi hörs!

Blessed be

OBS: Jag är från DK så stavningen kanske inte är tiptop, you live and you learn, du vet. (:

• Redigerat 2023-02-08 01:21 av [aznor]