Wicca iFokus

Wicca

Etikett: allmänt
Läst 1215 ggr
Mill4
0

Dino behöver hjälp att komma hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är helt tom, känns som att leva i en underlig dröm. Vart med om så mycket smärta och sorg förr. Men detta är så främmande. Troligen för att det faktiskt finns hopp.. Dino vart påkörd förra veckan på söndagen och överlevde. Han klarade sin operation igår men allt som krävs för att han ska komma hem är att han börjar kissa själv igen… vilket alltmer bara tycks vara just drömmar. Jag lever på hoppet och när jag träffade honom första gången efter olyckan så ska jag säga att jag satt i bilen i timmar och bad om hjälp. Jag känner mig så hjälplös.. inga pengar kan rädda honom om han inte kissar själv inom någon dag. Jag hoppas och ber och tror.. utan min katt känns allt bara hopplöst. Snälla alla fina här… skänk honom en tanke, om någon kan hjälpa honom så hjälp hjälp hjälp. Kom hem Dino…

Jassan
0

❤️Håller alla tummar o tassar här för din lille katt Dino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://jazzans.wordpress.com/

Sommarek
0

Håller alla tummar för din lille plutt - har sett att du har fått en hel del vettiga råd i andra trådar; har något av det hjälpt än?  ❤️

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Silent_Hill
0

Håller tummarna för din lille katt och hoppas han blir bra! All styrka till er! 🌺

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca