Jag söker liksinnade vänner
Hej er där ute!
vet att detta inte är en dejting sida eller liknade men försöker ändå!
Jag söker likasinnade att prata med och lära känna, vart som helst i vårt avlånga land. Ålder spelar ingen roll. Själv är jag en tjej på 26 år som hitta den wicca för många år sedan men inte fattat vad de har vart förrns för ca 2 år sedan och insåg att det var min väg att gå. Jag bor i lilla Mora i Dalarna med hund och katter plus en underbar sambo som inte delar min tro men accepterar allt jag gör och hoppas att jag kan hitta några vänner som är som mig säger han. Jag hade en här upp men hon tog sitt liv 2009 sen dessa har jag vart ensam med detta.
Mina största intresse områden är spådom och örter, djur och naturen. Jag hoppas på att hitta några som i framtiden kan tänka sig att träffas och göra nåt roligt ihop och kanske bli vänner för livet. Jag gör detta för att jag inte har många runt om mig med samma intresse och tro. Hoppas det finns någon där ute som förstår.
Hej!
Om du är beredd på att resa lite så kan du alltid besöka Uppsalas Skogsmoot som sker andra söndagen i månaden kl. 16.00 vid Håga. Där träffar du likasinnade, inte bara wiccaner utan även andra hedniska inriktningar.
Lycka till!
Hej, ja heter Sara. 15år bor i Stockholm. Har alltid nästan vart för mig själv, mina vänner tycker att jag är lite crazy som tror på Häxor osv.
Om du inte är med sedan tidigare och har Facebook kan du också gå med i Svenska Wicca-gruppen som finns där. Där kan du stöta och blöta med andra. :)
Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus