Bli sedd
Hejhej allihopa. Har du/ni något tips på att dra till sig uppmärksamhet från en viss person. Eller asså, bli sedd. Att kanske vilja träffa mig m.m ingen kärleksmagi eller tvång eller så. Utan jag vill att denna personen skall se mig. En liten spar i rumpan. Jag vill att denna personen skall höra av sig helt enkelt. Lite "hallå jag finns" Tack på förhand :)
Liten fråga: Har du chans för att skicka något till den här personen eller se till att personen får tag på något som du haft i din ägo (eller liknande - jag gillar det taktila tillvägagångssättet, det funkar alltid bra för mig)?
Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus
Tyvärr inte. Vad hade du annars i åtanke?
För att använda ett exempel skrev jag ett brev till en person som jag sedan fyllde med mina intentioner - personen ifråga fick det i handen, vilket gjorde det lättare att "överföra" det jag tänkt mig till hen.
Hade jag nog kunnat göra. Tänkte mer att jag inte ville skriva vem det var ifrån Såfall men de kanske jag måste?
Men om du kan skriva ett brev till personen är det väl det mest konkreta sättet att få personen ifråga att veta att du finns? Helt utan magi? ;)
Men det vet jag redan att det inte går :)
Varför skulle det inte gå?
Känner det på mig bara.
Ingen magi i världen kan fungera om vi inte är beredda att göra grovarbetet själva i vår vardag….;-)
Me. Myself & My Sims
Måste hålla med #9 här. Dessutom är det nästan alltid långt lättare och mindre omständigt att göra saker utan magi så långt det går.
#8 Du säger att du bara vill att personen ska veta att du finns. Varför skulle det inte gå att helt enkelt tala om det för hen?