Wicca iFokus

Wicca

Etikettritualer-formler-och-cirklar
Läst 1305 ggr
scheindel
0

"osynlighetsspell" för jobbig granne

Hej, det här låter som en riktig såpa, men i alla fall…

Jag har fått problem med en person som bor i mitt område. Hon har fått för sig att jag är kriminell och hon har de två senaste gångerna jag mött henne varit både otrevlig och hotat med att polisanmäla mig. Hon har också kontaktat personer hon sett tillsammans med mig och försökt få dem att tala om mitt efternamn och var jag bor så att hon ska kunna göra en polisanmälan . Hon t om bad en ytlig bekant att "vittna" och sedan blev hon helt hysterisk och skrek och gapade en lång stund (jag hörde henne men fattade inte att det handlade om mig) när han inte fattade vad det var han skulle vittna om (eftersom jag inte gjort något fel).

Jag har som sagt egentligen inte gjort något fel, men det är ändå inte roligt att bli utskälld när man är ute och går med hundarna eller att bli polisanmäld. Det är ju ingen trevlig känsla. Jag tycker det är skitjobbigt att gå ut (jag har hundar så jag måste ganska ofta) ifall  jag skulle möta henne så hon ser vilket hus jag kommer ifrån. Jag är orolig att hon ska följa efter mig för att kolla var jag bor om hon ser mig ute nånstans. Jag undviker t om att vara på min balkong eller låta hundarna vara där om hon skulle se mig eller dem. Det är verkligen en skittrist situation. 

Jag har funderat på vad jag skulle kunna göra magiskt för att skydda mig, men utöver vanliga skyddsspells har jag inte riktigt kommit på nåt bra. Tycker det skulle kännas bättre om  hon inte hittar var jag bor. Funderar på om man kan göra nån typ av "osynlighetsspell" mot just henne så att hon inte ska se mig på balkongen eller när jag är vid mitt hus. 

Har någon tips på hur man skulle kunna göra en sån spell eller på något annat sätt jag kan skydda mig och min adress från henne?

Sommarek
2

Men vad är det för ett jävla stolpskott?  😡  Vet du vad det är hon tror att du har gjort?

Nå, hur som helst… De flesta metoder jag känner till går liksom ut på att en person inte är så medveten om dig som denna verkar vara, men varför inte prova med antingen att "spegla tillbaka" det hon skickar ut mot dig eller följande:

Tänk dig att du befinner dig i en stor bubbla som ingen kan tränga in i utan din tillåtelse. Inuti bubblan finns ett ljus (välj själv färg beroende på vad du känner att du behöver) som fyller hela bubblan och även tränger in i hela din kropp. Så fort någon försöker "ta sig in" i den bubblan, vare sig det är genom att tala om dig eller försöka ta reda på saker om dig, så bränner den personen sig rejält på ljuset. I vilket fall som kommer personen att uppmuntras att sluta jävlas med dig.  😈

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

scheindel
0

ja, jag vet vad det är hon tror jag är skyldig till. tack för bra tips!