Reinkarnation av Cleopatra?
Hej, jag undrar om det finns en person som kan se om jag varit Cleopatra i ett tidigare liv eller ej? Eller om ni kan tipsa om ett medium? Jag har ganska mycket gemensamt med henne.
Att ha något gemensamt med någon gör den inte till ens tidigare inkarnation. Om man har varit någon så brukar man få flashbacks och minen drömmar om den personen medans man läser om den eller kollar på den. inte fantasier utan äkta minen. Men om du inte är medial och undrar om hon är dit tidigare själv så är det väl bäst att göra en regression och underköka saken? Ett medium drar oftast inte upp de liven man själv redan vet om och vissa kan till och med lura en. Men jag hoppas du finner dit svar och att du blir nöjd. Om du var cleopatra så kända jag i så fall dig 😉
Tack Eypril :)
#0 Mest troligt har du inte det. Jag vill inte på något sätt förminska din upplevelse. Jag tror också på reinkarnation men de flesta av oss har levt helt vanliga liv. Jag vet att det är tilltalande att tänka att man varit någon "stor" och känd person, men just Cleopatra verkar vara speciellt populärt. Folk hävdar ofta att de är Clopatras reinkarnation. Googla lite så kommer du se hur många det är som hävdar det. Lika ofta kan man stöta på oseriösa medium som kommer att bekräfta det du vill höra. Tycker definitivt inte att du ska söka svar hos ett medium. Sök svaret inom dig genom Meditation exempelvis. Det finns vägledda meditationer som har som syfte att minnas tidigare liv.
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
Tack Loris M :)
Med det sagt så finns det absolut seriösa mediala personer som inte bara stryker folk medhårs, så hittar man en sådan person är det inga problem - förutom att du kanske inte får de svaren som du helst vill ha.
Som folk tidigare har sagt hade det varit omöjligt för stackars Cleopatra att rymma alla de som påstår sig ha varit henne i en enda kropp medan hon levde - men det betyder ju inte att du inte kan ha levt ett liv vid samma tid på samma plats, eller till och med känt henne. Möjligheterna är ganska många. ;)
Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus