Förbättringar i sajten?
Hej!
Den här sajten är ju helt nystartad och därför ville vi inte trycka in allt för många diskussionskategorier eller annat förrän vi vet om folk kommer att hitta hit och uppskatta sidan. Men är det något ni saknar, en kategori eller någon länk eller om ni vill tipsa om ämnen för artiklar så kan ni göra det här :).
Först av allt så vill jag berömma er för att ni vågat ta språnget och öppna en sajt som BARA är wicca! Jag har gillat Häxor i Fokus, men har kännt lite som jag drunknat i sidan med allt "häxigt". Förut brukade jag med en suck säga till folk att jag var Häxa - bara för att det var enklare att förklara. Men nu, mer och mer så vet jag att jag är INTE häxa jag tillhör WICCA!
Förslag på förbättringar då:
- En presentationssida! Vilka är vi som skriver och läser på det här forumet?
- Traditioner - Jag antar att marioteten av wiccaner i Sverige idag (det är min erfarenhet i alla fall) är eklektiska solitära wiccaner som plockar Gudar och tekniker efter tycke och behov. Men jag tycker att det behövs en kategori där det går att skriva om olika traditioner inom Wicca för de som har erfarenheten. Så att den biten inte helt tappas bort.
- Coven/Geografi - Många letar efter grupper där de kan arbeta med andra likasinnade med. De aktiva coven som finns, växer inte på träd och många letar "bara" efter någon att prata med. Så en tråd eller flera för att kunna hitta varandra vore underbart!
Så nu skall jag sluta rapa upp förslag…. Tack återigen för att ni tog er tiden att skriva och tota ihop detta!
Hail and Welcome!
Blessed Be!
Me. Myself & My Sims
En annan sak:
En kategori för Högtider vore ju på sin plats, eller hur?
*slut på forumbombandet*
Me. Myself & My Sims
Vill mest tacka för att du öppnat denna sida 
En tråd där man kan lägga upp vart man har sin covern och om nya är välkommna vore kanske bra? (som #1 sa)
Tänkte på att det skulle vara trevligt att ha någon kategori om
Esbat och Sabbat
Huskurer och recept
Bytelshandel
)0(
Tack för era synpunkter
Jag har nu lagt till en ny kategori som ni kan se i vänsterspalten som heter Efterlysningar - Andra Wiccaner - covens där man kan lägga trådar om man söker likasinnade t.ex i närheten där man bor. La också upp en tråd i den kategorin där man kan skriva om man vet om någon Coven eller är med i en som tar emot nya medlemmar.

Ja, som Anna skrev här ovan, skulle det vara kul med en presentationssida :-) kanske att de som vill talar om vart de bor också (län iaf) ifall man vill söka rätt på någon med samma tro som inte bor alltför långt bort :-)
#6 Skulle jag vara besvärlig om den tråden skulle vara synlig endast för medlemmar här? Vore inte så kul om alla som kikar förbi såg det =)
Nej, inte besvärlig alls, tycker tvärtom det låter som en bra idé! Lite privatliv även på nätet känns bara tryggt :-)
Det är bra att Silent_Hill är driftig när jag slackar efter :)!