Wicca iFokus

Wicca

Etikettallmänt
Läst 1645 ggr
Sofia aw
0

Ny wiccan!!!

Hej!! Jag har precis upptänt tron wicca och tycker att den låter väldigt bra. Jag har själv alldrig känt mig hemma med den kristna tron och tycker att wicca låter mycket bättre. Själv har jag alltid gillat att plantera olika växter och vi har fullt med blommor och liknande inomhus och i trägården. Ps. Jag tycker att alla här på sidan väldigt trevliga. Ha en bra dag.

Silent_Hill
0

Hej och välkommen hit Glad

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

[BlueRain]1
0

Välkommen både hit och till wicca! Det är bara att fråga om du undrar över något, finns alltid någon här som kan ge bra svar/råd/tips - men största delen av svaren kommer du finna på egen hand, inom dig själv :-)

[NadjaIyona]1
0

Hej och välkomen hit Sofia! Berätta lite om dig själv. :)

thinkerbell
0

Hej och välkommen till sajten och till wicca :D. Hoppas du ska trivas!

Sofia aw
0

Tack allesammans känner mig verkligen välkommen. :)

Sofia aw
0

Hej igen nu ska jag berätta lite om mig själv. Jag bor i Göteborg och har en katt och marsvin. Lite konstig blandning jag vet. Jag vill jätte gärna äga en lavendel gård när jag är lite äldre. Och göra mina egna tvålar och sånt. Jag älskar att man har lite mer frihet i wicca än i andra relioner. Jag kan ge ett litet tips om min ålder jag har inte fyllt 16 än så jag är ganska liten men jag intresserar mig ändo för wicca och ifall jag vill gå med i ett Coven får jag väl vänta några år men det gör inget då har jag ju tid att bestämma mig. PS. Jag kommer ha en massa frågor det kan ni lita på.:)

BabyDragon
0

Vi är ganska många nya. Så vi får hjälpas åt allihopp när vi går frammåt och lär oss nytt Glad

[MoonTara]
0

Sofia aw, välkommen hit! Så trevligt att du har mycket frågor, dem gottar vi oss gärna i! ;)

Blodfot
0

Välkommen hit, det är alltid bra att det finns sidor som man kan utbyta erfarenheter, hoppas du komer trivas hoss oss!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!