Wicca iFokus

Wicca

Etikettritualer-formler-och-cirklar
Läst 1766 ggr
Blodfot
1

måste få fråga en sak...

hej, jag börjar känna obehag med vissa låtar, som i her you calling, borde jag oroa mig? sen så undrar jag om ni vet några tandlösa varelser?

ps: visste inte var denna tråd skulle ds

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Sötis
0

Ehum jag vet faktiskt inget om det du snackar om men jag hoppas att du blir frisk och normal snart…

LYCKA TILL!

Cool

Blodfot
0

tack! jag vet att det är något i mitt huvud, och att jag blir svag, om någon kunnde hjälpa mig att "sydda min rygg" skulle jag vara evigt tacksam!

Blessed be!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

BabyDragon
0

Kan inte hjälpa dig. Men tror inte låtarna säger något personligt iaf =)

[stass]
5

Hej Blodfot - att någon vill dig illa i ditt huvud är inte alls bra. Kanske är det inte ett "övernaturligt" problem och kanske skyddar du din rygg bäst genom att prata med en psykolog eller liknande?

Vänd dig till din vårdcentral eller till en kurator på skolan beroende på hur gammal du är. Alla når vi en botten ibland och måste söka hjälp =) Det finns inget fel i det.

Blodfot
0

Problemet är just att jag pratar regelbundet med kurator, och att jag ska prata med psykolog, jag vet att dte är något "övernaturligt" ett tag var dte jag, dte vet vi, men inte nu längre. Allt började efter ett av mina skogsbesök… den här saken är galen i tänder…

Sommarek
2

Det är lite svårt att hjälpa när du inte är mer specifik. Vad är "allt" och vilket väsen har du problem med?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Blodfot
0

Det är det, jag vet inte vad för väsen det kan vara bara att den gillar tänder. han kom troligen in i en av mina skogspromenader.