Wicca iFokus

Wicca

Etikettallmänt
Läst 1752 ggr
LinaLj
2013-01-22 14:59
6

Sanndröm

Idag träffade jag min halvsyster för första gången på 18 år. Jag har varit jätte nervös i en vecka för detta eftersom jag hade en riktigt dålig upplevelse när jag för några år sedan träffade min halvbror.

Men så i natt så drömde jag att hon kom och att vi satt och pratade vid mitt köksbord. Hon sa att hon tagit kontakt med mig för att hon hade så dålig kontakt med vår bror och hon tyckte att allt som hänt i det förflutna skulle stanna där. Att det inte var vårt fel att det blev som det blev och att hon inte alls var bitter eller anklagade någon.

När jag vaknade så kände jag mig så mycket lugnare och kunde faktiskt slappna av. Så när vi satt vik köksbordet så sa hon precis det, nästan ordagrant vad jag hade drömt. Det var nästan lite obehagligt att "återuppleva" det.

Så jag berättade att jag hade drömt om det och trodde hon skulle tro att jag var galen. Istället berättade hon att när de hade tagit hand om sitt andra barn (de är fosterföräldrar till tre barn) så hade hon haft en sanndröm om hur de fick sitt tredje barn. Det hade också varit natten innan det hände och hade också utspelat sig nästan exakt som hon drömt.

Vilken upplevelse, har inte varit med om något liknande tidigare.

Sommarek
2013-01-22 17:24
0

Vad häftigt; det låter lite grann som om ni har gemensamma egenskaper. :)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Silent_Hill
2013-01-23 19:06
0

Vilken häftig upplevelse, inte bara sanndrömmen i sig utan även att du fick en sådan fin bekräftelse genom att hon själv också hade upplevt det Glad

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca