Funkar det?
Hej, ni som håller på med "magi" eller ja. Ni som säger spells funkar de?
Ni som har gjort spells berätta vill gärna veta. :)
Ja det funkar om man vet hur man ska göra. Kan krävas en del övning.
Jag har gjort det mesta från pengamagi till healing och det brukar fungera väldigt bra.
vad kul :)
Beror lite på vad du tolkar som magi också. Inga Harry potters här ;)
haha, ne det tror jag inte ^^
Som med nästan allt annat här i livet: ja, om man tar sig tid att vara noggrann och göra rätt, så funkar det. ;)
Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus
#1 jag är v ä r d e l ö s på Healing, surt för det är ganska behändigt i ett familjeliv.
#6: Det är så olika det där. Jag har väldigt lätt för healing men har kämpat som en dåre för att få grepp om tex eldmagi. Fortfarande så måste jag koncentrera mig löjligt mycket för att lyckas med det. Antar att det är som med allt annat, vissa saker kommer lättare än andra.
Sedan är det viktigt att komma ihåg att förankra i verkligheten! Den bästa av attraktionsformler t. ex kan inte lyckas om du sitter inne på ditt rum 24/7…
Me. Myself & My Sims
#8 har helt rätt; det är lite som i filmen "Eat, Pray, Love"; en berättelse om en fattig man som varje dag ber framför en staty föreställande favorithelgonet; "snälla, snälla, snälla låt mig vinna på lotto" dag in och dag ut tills helgonet tappar tålamodet, ger liv åt statyn och säger "snälla, snälla, snälla, köp en kupong!"
;)
Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus
#9 Ha ha😂Har f aktiskt inte sett filmen ännu. Ytterligare en anledning här då…..
Me. Myself & My Sims
#8 Du har så rätt 🙂. Man förväntar sig ju inte att en hammare ska slå i spiken helt själv heller. Lite hjälp på traven behövs det ju…